× Utilizamos cookies propias y de terceros, para realizar el análisis de la navegación de los usuarios. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información aquí.

Libro

Tens una Idea (Però Encara No Ho Saps) Pau Garcia-Milà

Tens una Idea (Però Encara No Ho Saps) - en catalán

L'art de generar idees i fer-les realitat

11,90 €

12,71 $

Disponibilidad: inmediata

Autor: Pau García-Milà Pujol

Editor: Amat Editorial

Libro

Págs: 160

Formato: 21x21

Año de edición: 2013

¿Te gustó este libro? Escribe tu comentario

DESCRIPCIÓN

Una amena i desenfadada “dissecció” sobre el món de les idees, amb l’objectiu de motivar a tothom a potenciar-les i treure’ls el màxim de rendiment.

Ja que qualsevol idea por arribar en qualsevol moment, en el llibre s’expliquen les diferents maneres d’identificar i potenciar l’obtenció de “noves idees”. És important estar preparat quan aparegui cada una d’elles. Al final, una idea és semblant a un parell de segons de focs d’artifici: ens pot semblar genial , brutal y posar-nos la pell de gallina quan la tenim davant, però ens serà impossible de recordar i recuperar quan hi pensem, si no passem a l’acció tant aviat ens sigui possible.

El llibre és un “quadern de les idees” que ens ajudarà a identificar totes les idees i sobretot a retenir-les per poder executar-les a la pràctica.

Inclou presentació de Ferran Adrià.

AUTOR

Pau García-Milà Pujol

Pau García-Milà Pujol

Pau García-Milà Pujol a los 17 años creó, con Marc Cercós, las bases de eyeOS, un sistema operativo innovador que, años más tarde, se convertiría en el fenómeno del cloud computing. Pau fue expulsado de la carrera de Ingeniería en Informática y recibió años más tarde la primera beca del ESADE Entrepreneurship Institute, cursando allí el programa de dirección PDP 2009-2010, además de haber sido alumno de "Ignite'08" en el Centre for Entrepreneurial Learning de la Universidad de Cambridge en 2008. En sus primeros cinco años como emprendedor ya ha sido distinguido con prestigiosos premios, como el premio del Príncipe de Asturias y de Girona "IMPULSA Empresa 2010" o el Premio Nacional de Comunicaciones 2009, que fue otorgado al proyecto eyeOS.