× Utilizamos cookies propias y de terceros, para realizar el análisis de la navegación de los usuarios. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información aquí.

Libro

L'art de dir no, per amor (catalán)

L'art de dir no, per amor (catalán)

Pares que parlen clar, nens segurs de si mateixos

10,90 €

11,70 $

Disponibilidad: inmediata

Autor: Jesper Juul

Editor: Herder Editorial

Libro

Págs: 88

Formato: 14,1x21,6

Año de edición: 2014

¿Te gustó este libro? Escribe tu comentario

DESCRIPCIÓN

Jesper Juul ens mostra que, per a bé de tots, hem de definir-nos i posar-nos límits nosaltres mateixos, i ens indica com fer-ho sense ofendre ni ferir els qui ens envolten, amb sensatesa i tranquil.litat, sabent que així oferim als nostres fills models vàlids de comportament. L’obra no tracta de la necessitat d’imposar límits als fills, sinó que pretén explicar la importància de saber dir no, perquè també hem de saber dir-nos sí a nosaltres mateixos.

Una lectura inspiradora per a pares que desitgen iniciar-se en l’art de transmetre uns límits clars i coherents als seus fills. Aquest text neix d’un profund respecte per a una generació de pares que volen desenvolupar el seu rol patern de dins cap a fora, partint dels seus propis pensaments, sentiments i valors, perquè ja no hi ha cap consens cultural i objectivament fundat al qual recórrer; una generació que alhora sap que cal crear una relació paritària de parella que tingui en compte tant les necessitats de cadascun del seus membres com les exigències de la vida en comú.

AUTOR

Jesper Juul

Jesper Juul

Jesper Juul es uno de los terapeutas familiares más importantes de Europa. Nacido en la ciudad danesa de Vordingborg en 1948, lleva muchos años trabajando con jóvenes con problemas de comportamiento. También ha asesorada a grupos de madres solteras y a grupos de padres y, cada vez más concienciado acerca de los problemas de familia en la sociedad moderna, contribuyó a la creación del Instituto Kempler de Escandinavia, dedicado a las terapias familiares.

Durante la guerra en la ex Yugoslavia se empleó como voluntario en campos de refugiados donde prestó ayuda a familias y a jóvenes y asesoró también a profesionales locales. Aparte de ser un conocido interlocutor en seminarios y conferencias y de trabajar como terapeuta familiar en diversos países, es autor de varios libros y fundador del proyecto multinacional family lab (www.family-lab.com)